Створення планет і планетних кілець у GIMP
Ефекти
Цей урок дуже простий, і кінцевий результат залежить від того, що ви віддаєте перевагу, тому весело грайте з кольором і текстурою!
Крок 1.
Завантажте текстуру іржі.
Перенесіть його в GIMP на документі 1600 x 1200 пікселів, перейдіть у Файл –> Відкрити як шари… (Ctrl+Alt+O)
Застосуйте Лінійне розмиття рухом, перейдіть у Фільтри → Розмиття → Лінійне розмиття рухом: лінійний, довжина 256, кут ~30
Повторіть 2-3 рази для більш плавного змішування:
Потім обріжте шар до третини розміру вашої сторінки – скористайтеся інструментом «Кадрування» (Shift + C): фіксоване співвідношення (квадрат), лише поточний шар:
Ми обрізаємо до розміру планети, тому це грубе обрізання, але переконайтеся, що воно квадратне.
Крок 2.
По-перше, ПКМ на шарі → Додати альфа-канал:
Щоб застосувати невелике спотворення для більш реалістичної кривої, Фільтри → Викривлення → Застосувати лінзу:
Параметри: зробити оточення прозорим, 1.80:
Крок 3.
Створіть новий шар, назвіть його «Space» та розташуйте внизу панелі інструментів ваших шарів (Ctrl + L):
Використовуючи шум HSV, ви можете імітувати космічний простір – заповніть шар «Space» чорним:
Перейдіть, Фільтри → Шум → Шум HSV, зі схожими параметрами, як показано:
Крок 4.
Створіть новий шар, назвіть його «Shadow», помістіть поверх шарів.
Щоб зробити цю планету частиною сонячної системи, додайте тінь у нижній кут вашої планети!
Використайте інструмент «Градієнт» з налаштуваннями:
Проведіть від краю вашої планети до центру:
Крок 5.
Створіть новий шар «Atmosphere» під шаром «Shadow»:
На шарі «Планета» ПКМ → Альфа-канал - позначене, а потім виберіть шар «Atmosphere».
Тепер Вибір Межа з наступними налаштуваннями:
І за допомогою інструмента «Заповнення» (Bucket Tool) заповніть усе виділення кольором bd5b2d (або подібним до кольору вашої планети) з непрозорістю ~75%
Крок 6.
Створіть новий шар «Rings», розташуйте поверх шарів. Використовуючи інструмент Заповнення, залийте його чорним кольором.
Застосуємо, Фільтри → Візуалізація → Шум → Різні плями:
Потім, Фільтри → Викривлення → Вихор та щипок:
Параметри: 700, 0,5, 2:
Крок 7.
Використання інструмента виділення з фіксованим співвідношенням 1:1.
Виберіть пропорцію центру та видаліть її (Зміни → Очистити), а також зовнішній край:
Крок 8.
Використовуючи інструмент Масштабування (Shift+T), трансформуйте своє кільце горизонтально.
Поверніть кільце на ~30° за допомогою інструмента «Обертання» (Shift+R):
І перемістіть ( M ) у бажане положення!
Крок 9.
На шарі Rings ПКМ → «Додати маску шару» та використовуючи інструмент «Пензель»: Лише FG: чорний, нечітке коло (19), розмір: 10
І зафарбуйте ту сторону кілець, яка видно над вашою планетою:
Встановіть для шару «Кільця» Режим: Екран:
Додайте трохи кольору, Кольори → Розфарбувати:
Я намагався підібрати колір до моєї Планети!
Спробуйте відтінок і насиченість, якщо вам потрібно додати більше кольорів!
Готово!
Крок 1.
Завантажте текстуру іржі.
Перенесіть його в GIMP на документі 1600 x 1200 пікселів, перейдіть у Файл –> Відкрити як шари… (Ctrl+Alt+O)
Застосуйте Лінійне розмиття рухом, перейдіть у Фільтри → Розмиття → Лінійне розмиття рухом: лінійний, довжина 256, кут ~30
Повторіть 2-3 рази для більш плавного змішування:
Потім обріжте шар до третини розміру вашої сторінки – скористайтеся інструментом «Кадрування» (Shift + C): фіксоване співвідношення (квадрат), лише поточний шар:
Ми обрізаємо до розміру планети, тому це грубе обрізання, але переконайтеся, що воно квадратне.
Крок 2.
По-перше, ПКМ на шарі → Додати альфа-канал:
Щоб застосувати невелике спотворення для більш реалістичної кривої, Фільтри → Викривлення → Застосувати лінзу:
Параметри: зробити оточення прозорим, 1.80:
Крок 3.
Створіть новий шар, назвіть його «Space» та розташуйте внизу панелі інструментів ваших шарів (Ctrl + L):
Використовуючи шум HSV, ви можете імітувати космічний простір – заповніть шар «Space» чорним:
Перейдіть, Фільтри → Шум → Шум HSV, зі схожими параметрами, як показано:
Крок 4.
Створіть новий шар, назвіть його «Shadow», помістіть поверх шарів.
Щоб зробити цю планету частиною сонячної системи, додайте тінь у нижній кут вашої планети!
Використайте інструмент «Градієнт» з налаштуваннями:
- Передній план до прозорого
- Чорний
- Радіальний
Проведіть від краю вашої планети до центру:
Крок 5.
Створіть новий шар «Atmosphere» під шаром «Shadow»:
На шарі «Планета» ПКМ → Альфа-канал - позначене, а потім виберіть шар «Atmosphere».
Тепер Вибір Межа з наступними налаштуваннями:
- Розмір межі 20 пікселів
- Стиль рамки Згладжування
І за допомогою інструмента «Заповнення» (Bucket Tool) заповніть усе виділення кольором bd5b2d (або подібним до кольору вашої планети) з непрозорістю ~75%
Крок 6.
Створіть новий шар «Rings», розташуйте поверх шарів. Використовуючи інструмент Заповнення, залийте його чорним кольором.
Застосуємо, Фільтри → Візуалізація → Шум → Різні плями:
Потім, Фільтри → Викривлення → Вихор та щипок:
Параметри: 700, 0,5, 2:
Крок 7.
Використання інструмента виділення з фіксованим співвідношенням 1:1.
Виберіть пропорцію центру та видаліть її (Зміни → Очистити), а також зовнішній край:
Крок 8.
Використовуючи інструмент Масштабування (Shift+T), трансформуйте своє кільце горизонтально.
Поверніть кільце на ~30° за допомогою інструмента «Обертання» (Shift+R):
І перемістіть ( M ) у бажане положення!
Крок 9.
На шарі Rings ПКМ → «Додати маску шару» та використовуючи інструмент «Пензель»: Лише FG: чорний, нечітке коло (19), розмір: 10
І зафарбуйте ту сторону кілець, яка видно над вашою планетою:
Встановіть для шару «Кільця» Режим: Екран:
Додайте трохи кольору, Кольори → Розфарбувати:
Я намагався підібрати колір до моєї Планети!
Спробуйте відтінок і насиченість, якщо вам потрібно додати більше кольорів!
Готово!
Автор: scottphotographics Переклад: svit4u
Ctrl
Enter
Помітили помЫлку
Виділіть текст та натисніть Ctrl+EnterКоментарі (0)
Топ із цієї категоріі
Перефарбовуємо літо в осінь в Photoshop
Друзі, цього разу я збираюся показати вам простий трюк, як зробити зелене листя червоним, як восени, в Photoshop.