Як створити фотоманіпуляцію з портретом, водою та вогнем у Photoshop

Як створити фотоманіпуляцію з портретом, водою та вогнем у Photoshop
Робота з фото
14.08.2022, 09:14
210
0
Успіх під водою здебільшого залежить від вашої поведінки. Дайвінг може бути найбільш розслаблюючим досвідом у світі. Ваша вага ніби зникає. Деякий час космічні подорожі будуть доступні лише для небагатьох людей, але океани доступні майже кожному - зараз. У цьому уроці ви можете навчитися техніці створення реалістичної підводної сцени, просто дотримуйтесь інструкцій.
Попередній перегляд остаточного зображення
Underwater-Man-1-scaled

Ресурси
Крок 1
Перейдіть до File > Open та виберіть фотографію людини.
step1-4

Крок 2
Відкрийте іншу фотографію Ocean і скористайтеся інструментом Rectangular Marquee Tool (M). За допомогою інструмента Прямокутна область перетягніть область, яку потрібно виділити. Утримуйте клавішу Shift під час перетягування, щоб обмежити рамку (відпустіть кнопку миші, перш ніж відпускати клавішу Shift, щоб зберегти форму виділення обмеженою).
step2-3-1024x541

Крок 3
Після створення області виділення просто скопіюйте (Ctrl / Cmd + C) і вставте (Ctrl / Cmd + V) її на наше робоче полотно. Потім розмістіть зображення інструментом трансформації (Ctrl / Cmd + T).
step3-6

Крок 4
Тепер створіть шар-маску, за допомогою якої ми зможемо видалити одну частину зображення. Використовуйте Brush Tool (B) Soft Round з чорним кольором переднього плану та починайте малювати, як показано на малюнку нижче.
step-4-1
step3-1-3

Крок 5
Додайте коригуючий шар Hue/Saturation
step5-4

Крок 6
Додайте коригуючий шар Levels
Adjustment-layer

Крок 7
Далі перейдіть до File > Open та відкрийте файл Океан. Використовуйте Rectangular Marquee Tool (M). За допомогою інструмента «Прямокутна область» перетягніть область, яку потрібно виділити.
step7-6-768x759

Після створення області виділення просто скопіюйте (Ctrl / Cmd + C) і вставте (Ctrl / Cmd + V) її на наше робоче полотно. Потім розмістіть зображення інструментом трансформації (Ctrl / Cmd + T).
step7-1-2

Тепер відкрийте Brush Tool (B) Soft Round. Виберіть чорний колір переднього плану. Створіть маску шару та почніть малювати.
step-4-2
Brush-Tool
step7-2-2-1024x231

Крок 8
Додайте коригуючий шар Hue/Saturation
step8-9

Крок 9
Додайте коригуючий шар Levels
step9-3

Крок 10
Тепер відкрийте файл Зірки, перейшовши у File > Open, та помістіть її над шаром Людина. Змініть режим накладання на Lighting Color з непрозорістю 100%. Створіть маску шару та використовуйте інструмент Brush Tool (B) Soft Round із чорним кольором переднього плану та почніть малювати.
step10-3
step10-1-1

Крок 11
Додайте коригуючий шар Hue/Saturation
step11-5

Крок 12
У цьому кроці ми додаємо вогонь. Спочатку перейдіть у File > Place та відкрийте файл вогонь. Після цього змініть режим змішування на Screen і скористайтеся інструментом «Пензель» (B) Soft Round, колір переднього плану чорний. Почніть фарбувати краї, щоб вогонь виглядав реалістично, дивіться приклад на малюнках нижче.
step12-4-1024x751
step12-1-2-768x747

Тепер утримуйте Ctrl/Cmd +J, щоб зробити копію зображення, і скористайтеся інструментом трансформації (Ctrl / Cmd + T). Зробіть 8 копій і, утримуючи Shift, виберіть перший і останній шар і помістіть їх у групу (Ctrl-Cmd + G).
step12-2-3
step12-3-1

Крок 13
У цьому кроці ми змінимо колір очей дуже простим способом. Спочатку створіть новий шар, клацніть значок створити новий шар на панелі шарів.
step13-1-2

Тепер використовуйте інструмент Brush Tool (B) розміром 20 пікселів і жорсткістю 40% з кольором переднього плану #e91600 і починайте малювати.
step13-2-1
step13-3

Змініть режим змішування з Normal на Soft Light з Opacity (непрозорістю) 100%.
step13-3-1-1024x550
step13-4-1024x493

Крок 14
Далі ми повторюємо той самий процес на цьому кроці. Створіть новий шар і використовуйте інструмент Пензель (B) розміром 20 пікселів, жорсткістю 40% і білим кольором переднього плану. Почніть малювати та змініть режим змішування на Overlay з непрозорістю 50%.
step14-1-1
step14-2-1-1024x379
STEP14-4

Крок 15
Далі перейдіть до File > Place та виберіть файл Під водою 4. Розмістіть його та розмістіть зображення за допомогою інструмента трансформації (Ctrl / Cmd + T). Змініть режим змішування на Hue із Opacity 100%.
step15-4
step15-1-3

Крок 16
Перейдіть у File > Place та відкрийте файл «Під водою 5», розмістіть його та розташуйте зображення за допомогою інструмента трансформації (Ctrl / Cmd + T). Змініть режим змішування з нормального на перекриття з непрозорістю 100%.
step16-5
step16-1-4

Крок 17
Далі перейдіть до File > Place та відкрийте стокову фотографію Underwater 2. Розмістіть її та розташуйте зображення за допомогою інструмента трансформації (Ctrl / Cmd + T). Створіть маску шару та використовуйте Brush Tool (B) Soft Round з чорним кольором переднього плану та почніть малювати лівий кут, як показано на зображенні нижче. Змініть режим змішування на Hard Light.
step17-10
step17-1-7

Крок 18
У цьому кроці ми встановимо фон у воді, за плечима, як ви можете бачити на малюнку нижче.
step18-7

Відкрийте Underwater 3 і розмістіть його таким чином.
step18-1-5

Створіть новий шар і використовуйте Brush Tool (B) Soft Round з чорним кольором переднього плану та почніть малювати. За потреби змініть розмір пензля. Тепер натисніть Ctrl/Cmd + J і дублюйте шар. Скористайтеся інструментом трансформації Ctrl/Cmd + T і натисніть праву кнопку миші та переверніть по горизонталі. Той самий процес повторіть на цій стороні плеча, використовуючи інструмент Пензель (B) і почніть малювати м’яким круглим кольором і чорним кольором переднього плану.
step18-3-1

Крок 19
Тепер додайте текстуру 1, File > Open > Texture 1. Використовуйте Rectangular Marquee Tool (M). За допомогою інструмента «Прямокутна область» перетягніть область, яку потрібно виділити. Утримуйте клавішу Shift під час перетягування, щоб обмежити рамку (відпустіть кнопку миші, перш ніж відпустити клавішу Shift, щоб зберегти форму виділення). Після створення області виділення просто скопіюйте (Ctrl / Cmd + C) і вставте (Ctrl / Cmd + V) її на наше робоче полотно. Потім розмістіть зображення інструментом трансформації (Ctrl / Cmd + T). Змініть режим змішування на Soft Light з Непрозорістю 50%.
step19-3
step19-1-2
step19-2-1

Крок 20
Додайте коригувальний шар Solid Color над усіма шарами (колір #024e89).
Adjustment-layer-1

Клацніть на масці шару та використовуйте м’який круглий пензлик та зафарбуйте цю область. Режим змішування встановлено на Soft Light з Непрозорістю 35%.
step20-2-2
step20-1-2

Крок 21
Перейдіть у File > Place, скористайтеся файлом Текстура 2 і розмістіть її на нашому робочому полотні. Змініть режим змішування на Soft Light з Непрозорістю 30%.
step21-3
step21-1-2
step21-2-1

Крок 22
Додамо коригуючий шар Gradient Map
step22-6

Режим змішування Multiply Непрозорість 30% Заливка 70%
step22-1-1

Крок 23
Додамо коригуючий шар Selective Color
step23-3-1-1024x293

І нарешті все повинно виглядати ось так.
final-2

Готово!
Underwater-Man-scaled


Автор: Milos Karanovic Переклад: svit4u
Ctrl
Enter
Помітили помЫлку
Виділіть текст та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі (0)
Топ із цієї категоріі
Як обробляти осінні фотографії Як обробляти осінні фотографії
Сьогодні я покажу як можна обробляти осінні фотографії.
22.10.2017, 19:11
2130
0
Перефарбовуємо літо в осінь в Photoshop Перефарбовуємо літо в осінь в Photoshop
Друзі, цього разу я збираюся показати вам простий трюк, як зробити зелене листя червоним, як восени, в Photoshop.
22.03.2022, 12:36
484
0

Стара форма входу